Новини

КІБЕРСПОРТ НАШЕ ВСЕ

Історія кіберспорту почалася з гри Doom 2, яка мала режим гри через локальну обчислювальну мережу для декількох гравців. Завдяки популярності вже іншої гри - Quake, в 1997 році в США з'явилася перша ліга кіберспортсменів - Cyberathlete Professional League.
Усі кіберспортивні дисципліни поділяють на кілька основних класів, що розрізняються властивостями просторів, моделей, ігровими завданнями і необхідними ігровими навичками гравців: 
  • шутери від першої особи 
  • колекційні карткові ігри
  • стратегії в реальному часі 
  • авто/авіа симулятори 
  • командні рольові ігри з елементами тактико-стратегічної гри
  • тощо

Призові фонди на таких змаганнях можуть досягати декількох мільйонів доларів США. Турнір по Dota 2 «The International» кілька разів становив рекорди по виплатах і з кожним роком ці цифри зростають. У 2021 року близько 3 млрд геймерів з усього світу витратили на ігри 180 млрд доларів,з початку пандемії багато ніш падають, але кіберспорт продовжує своє стрімке зростання.

Зараж пальмову гілку першості серед геймерів всього світу займає CS:GO, саме цю гру ми найчастіше бачимо на моніторах наших арен.