Counter-strike 2
5X5
17/05
17:00


РЕЄСТРАЦІЯ НА ТУРНІР
СЕРЕД ШКОЛЯРІВ
ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ
CS 2 5x5 TEAM CLASSIC
17.05 17:00
НІКИ УЧАСНИКІВ
НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ УЧАСНИКІВ
НАЗВА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Натискаючи кнопку, даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
ВЕЛИКИЙ ТУРНІР
З КРУТИМИ ПРИЗАМИ ВІД
ДАРНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

В
ДИСЦИПЛІНА: CS 2 5X5 TEAM CLASSIC
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ: 17.05
Розігруємо:
1 місце – Прохід у ГРАНДФІНАЛ 25.05;
2 місце – Прохід у ГРАНДФІНАЛ 25.05;
3 місце – Прохід у ГРАНДФІНАЛ 25.05;
4 місце – Прохід у ГРАНДФІНАЛ 25.05;
РЕГЛАМЕНТ ТУРНІРУ

ЗМІСТ:


ПАРАМЕТРИ ТУРНІРУ
Організатори
Дисципліна
Формат проведення
Призовий фонд
Короткий Гайд
ГЛАВА I. ПРАВИЛА
1. Основні положення
2. Суддівство
3. Участь
4. Система проведення турніру
5. Вступний внесок
6. Трансляції та запис матчів
7. Нікнейми гравців
8. Система проведення матчів

ГЛАВА ІІ. ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ

ГЛАВА ІІІ. ДИСЦИПЛІНАРНІ СТЯГНЕННЯ


ПАРАМЕТРИ ТУРНІРУ


Організатори:
CYBERION, KOLO LEAGUE, RIVER MALL, ДАРНИЦЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ.



Дисципліна:
CS 2 5x5 Team CLASSIC
Дата проведення:
17.05 П’ятниця 17:00

Формат проведення:
сітка Single Elimination, матчі best of 1 (до 1 перемоги в серії), фінал best of 1 (до 1 перемоги в серії), Грандфінал best of 3 (до 2 перемоги в серії)

Турнір проводиться на платформі challengermode KOLO LEAGUE

Турнір проводиться в два етапи.
  • Відбірковий тур (PLAYOFF ONLINE) - 17.05
  • ГРАНД ФІНАЛ (GRANDFINAL RIVER MALL) - 25.05





ГЛАВА I. ПРАВИЛА


  1. Основні положення
1.1. KOLO LEAGUE CS 2 TOUR SCHOOL - кіберспортивний турнір, що є частиною ліги KOLO LEAGUE.
1.2. Керування процесами турніру здійснюють організатори турніру.
1.3. Турнір регламентується нижченаведеним збором положень і правил, які встановлюють єдиний порядок проведення змагання і є обов’язковим до виконання всіх учасників.
1.4. Будь-які ситуації або моменти, що виникають та не описані в цьому регламенті, розглядаються суддями як окремий випадок, та рішення по ньому приймає головний суддя турніру.
1.5. Про будь-які зміни в регламент, організатори зобов’язуються повідомляти всіх учасників турніру.
1.6. Вся необхідна учасникам турніру інформація доводиться до учасників турніру офіційними каналами зв’язку (соцмережі, трансляції, вебсайти тощо). Розміщена інформація на таких каналах зв’язку вважається донесеною до учасників турніру.
1.7. До участі в Заході допускаються збірні команди закладів загальної середньої освіти.
1.8. До участі в змаганнях Заходу допускаються виключно учні 9-11 класів, які в період проведення Заходу навчаються у відповідних закладах освіти.
1.9. Кожна Команда складається з 5 учнів. Капітани Команд відповідають за своїх учасників та їх реєстрацію.
1.9. Незнання регламенту не звільняє учасників від відповідальності.

2. Суддівство
2.1. Суддя - гарант дотримання регламенту і чесного проведення змагання.
2.2. Заявник - особа, що при зверненні до судді, вимагає вирішення спірної ситуації, або повідомляє про порушення регламенту, або є представником однієї з команд, що приймає участь.
2.3. Відслідковування дотримання регламенту під час проведення турніру є головною задачею судді.
2.4. Вирішення будь-яких спірних ситуацій між командами здійснює суддя.
2.5. Рішення судді є ситуативними та можуть бути трактовані різним чином.

3. Участь
3.1. Учасник - особа, що приймає участь у турнірі.
3.2. Учасники зобов’язані бути ознайомленими та неухильно дотримуватись цього регламенту.
3.3. У разі порушення регламенту, до учасника можуть бути застосовані дисциплінарні стягнення, що вказані в Главі ІІІ цього регламенту.
3.4. Учасники приймають участь в турнірі в складі команд. Команда має включати в себе 5 гравців або більше.
3.5. Команда вважається зареєстрованою тоді, коли в її складі всі гравці пройшли реєстрацію.
3.6. Організатор має право змінювати час на реєстрацію, допускати чи не допускати команди або окремих гравців до участі, робити запит на додаткову інформацію про гравців/команди, якщо на це є вагомі причини.
3.7. Факт подачі заявки командою не є правом участі команди в турнірі. Право на участь в турнірі надає суддя турніру.
3.8. Команда та всі її учасники, при подачі заявки, вважаються такими, що ознайомились з цим регламентом та зобов’язуються його виконувати.
3.9. Учасники з однієї команди можуть приймати участь в турнірі з різних місць, але виключно в клубах-учасниках ліги.
3.10. Учасники зобов’язуються прибути у вказане місце проведення в реєстраційній формі в день проведення турніру та повідомити організаторів про готовність до турніру.
3.11. Учасники зобов’язані підтримувати зв’язок з організаторами та суддями турніру, виключно використовуючи офіційний Discord-сервер ліги.

4. Система проведення турніру
4.1. Турнір проводиться в два етапи.
4.2. Турнір проводиться в форматі, вказаному в Параметрах турніру.
4.3. Організатор залишає за собою право змінювати формат проведення турніру.
4.4. Турнір проводиться на платформі challengermode KOLO LEAGUE

5. Вступний внесок
5.1.Всі учасники можуть приєднатись до відбіркового туру, абсолютно безкоштовно!

6. Трансляції та запис матчів
6.1. Гравці мають право вести пряму трансляцію/здійснювати запис своїх ігор, дотримуючись технічного розділу цього регламенту.
6.2. Гравцям та/або особам, що перебувають з гравцями на місці проведення (тренери, менеджер і т.п.) суворо забороняється дивитись офіційну трансляцію турніру.

7. Нікнейми гравців та назви команд
7.1. Нікнейми гравців мають бути суворо в рамках цензури, не містити образливих висловлювань в адресу будь-кого. Нікнейми гравців мають бути читаними. Використання ієрогліфів (японські, китайські, корейські тощо) суворо заборонено. Використання російськомовних слів в нікнеймі заборонено.
7.2. Назви команд мають бути суворо в рамках цензури, не містити образливих висловлювань, бути написаними виключно латиницею.
7.3. Короткі назви (абревіатури) допускаються.
7.4. Нікнейми гравців мають співпадати із заявленими під час реєстрації.

8. Система проведення матчів
8.1. Матчі проводяться із використанням серверів платформи challengermode.com.
8.2. Мапа та сторони, за котрі починають команди, визначається шляхом мап-вето на платформі challengermode.com.
8.3. Пул мап турніру - офіційний змагальний пул мап (Inferno, Mirage, Nuke, Overpass, Ancient, Vertigo, Anubis).
8.4. Результат зустрічі вказується на платформі, а також дублюється в офіційний Discord-сервер ліги.


ГЛАВА ІІ. ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ


1. Технічні параметри матчу
1.1. Мапа має бути встановлена та, що була вибрана шляхому процесу мап-вето
1.2. Налаштування раунду - стандартні правила гри:
1.3. Час раунду: 1:55
1.4. Час перед початком раунду: 0:15
1.5. Час до вибуху бомби: 0:40
1.6. Кількість раундів в овертаймі: по 3 за сторону
1.7. Початкові гроші: 800$
1.8. Початкові гроші в овертаймі: 10000$
1.9. Тактичних пауз: 4 по 30 секунд
1.10. Технічних пауз: 1 на 180 секунд

2. Технічні параметри трансляції
2.1. Затримка офіційної трансляції: 60 секунд
2.2. Затримка неофіційних трансляцій (трансляцій гравців): 120 секунд
2.3. Мова інтерфейсу гри: англійська
2.4. Мова озвучки гри: англійська
2.5. “Вміст для дорослих“ (кров, трупи і т.д.) має бути вимкненим
2.6. Кольорова схема підсвітки гравців та опонентів має бути стандартною
2.7. Використання сторонніх програм, що надають додаткову інформацію заборонено.

ГЛАВА ІІІ. ДИСЦИПЛІНАРНІ СТЯГНЕННЯ


У разі порушення регламенту, відповідно до ситуації, суддями на їх розгляд, може бути накладено наступні дисциплінарні стягнення:
  • Дискваліфікація команди.
  • Технічна поразка команди.
  • Недопуск до участі.
Оскарження накладеного дисциплінарного стягнення відбувається шляхом офіційного письмового або усного звернення до головного судді турніру. Термін розгляду звернення - 1 календарний тиждень. Результат розгляду звернення підлягає повідомлення заявнику.